Hej, hej, hallå

Nu är jag tillbaka.
Det ligger till som så
Att jag ska ut på ett nytt
Äventyr.

Jag ska åka lite längre
Än till Irland.
Jag tänkte ta en tur
Till Afrika.
Egypten.
Hurghada.
Blue Village Exotic Aquamarine.
De väntar på mig.
Jag ska åter igen arbeta med kidzen.
Vår framtid.
Children Club Leader.
That's my title.
Jag är borta hela sommaren.
Om det inte är för varmt.
Så varm att jag åker hem.
Hoppas inte.
Kan jag så stannar jag länge.
Kanske för alltid.
Mamma kommer sakna mig.
Sofia kommer sakna mig ännu mer.
Även om hon tror att hon är cool
När hon är elakast i världen.
Jag kommer sakna alla mina fina.

I vilket fall så ska jag försöka
Lägga upp lite bloggisar.
Om jag har internet i alla fall.
Jag vet inte ens om jag har internet.

Den största nyheten om min resa
JAG VET INGENTING.
Jag vet att någon möter mig
På flygplatsen i Hurghada.
Hoppas att någon står där
Med en skylt som säger SANDRA.
Annars kommer Sandra gråta
Och ringa till mamma.

Okej.
Nu är det officiellt.
Jag åker på lördag.
Om fem dygn
Är jag typ framme.
Wääähh.
Coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0