Changes

Hej alla.
Eller vilka är alla?
Antar att det inte är någon som läser.
Varför skulle man läsa en blogg
Som inte uppdateras?
Jag läser inte ens de bloggar jag borde läsa.
Kajsa.
Jag ska snart börja läsa min favorit igen. 
 
Det händer mycket i mitt liv just nu.
Det känns som det i alla fall.
Jag går framåt.
Kommer på nya saker som jag vill ha
Som jag trodde att jag absolut inte ville ha.
Men nu har jag provat.
Och jag vill ha. 
Kommit på att jag kanske inte vill ha allt 
Det som jag alltid har trott att jag velat. 
 
Jag har gjort dumma saker. 
Speciellt en. 
Det ska bli ändring på det nu. 
Jag delar upp det i steg. 
Hemmagjord terapi. 
Typ.  
 
Jag ska få jobb.
Tror jag.
Rätt säker.
På Norstat.
Jag ska inte plugga.
Jag ska jobba.
Jag är nöjd.
Jag ska passa ett barn.
Han heter Hampus.
Hampus är 5 och gillar kojor och lego.
Perfect match. 
 
Min Johanna åker idag
Pär också.
Love you.
Australien är coolt.
De är coolare.
Snart åker Linn och Terese.
Jag är kvar här.
Inte helt själv.
Finns många fina själar kvar
Bara inte lika många som de var igår.
De blir färre hela tiden. 
 
Jag gjorde tre bra saker idag.
De är bra på helt olika sätt.
Vad är bäst?
Jag lyssnade på vampyr när jag gick hem.
Då kändes allt riktigt bra. 
 
Igår kollade jag på film med Elin.
Eller filmer.
3 stycken.
De var bra.
Love fucking Irish.
BJ's är gott. 
 
Jag har mycket att säga.
Allt utan värde.
Onödigt långt inlägg.
Onödigt få läsare.
Nu ska jag skicka onödiga sms.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0