Wknd

Åkte till Sligo i lördags.
Med Pleunie, Uta och Betta.
Nederländerna.
Tyskland.
Spanien.
Sverige.
Rörigt.
Shoppa.
Glass i solen.
Jag missade nästan min buss hem.
Satt med ryggen mot hållplatserna.
Fick feting utskällning.
Av en arg busschaufför.
-Sorry, didn't see you..
-Didn't see me??!! It's a bloody bus!
Jag slutade lyssna.
Han skrek länge.
Jag sa ju förlåt. 
  
Åkte till Westport på söndagen.
Med Pleunie.
Det var ganska öde.
Gjprde dock en fet upptäckt.
Anna's.
Blir från och med nu
Regelbundna besök till Wport.
Vi gick till Westport House.
Kollade på saker från
Länge sen.
Skyndade tillbaka till bussen.
Rullade.
Kom hem.
Kollade på vänner i några timmar.
Behövligt.
Älska vänner.
Älska våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0