Lorre

Uppdrag slutfört.
Jag är hemma.
Mår.
Jag mår.
Underbart att hänga med Linn en helg.
Kändes lite som gamla tider ibland.
Brabrabra.
Lördag kväll slutade minst sagt knasigt.
Jag var.
Vi kom inte in på Jessie J.
Kaos.
You just don't look gay enough..!
Tack?
Eller?
Jag är störd.
Dum i huvudet.
Slut.
Söndag.
Tåglinjen ut till Gatwick dampar.
Sitter instängd på ett tåg i ingenstans.
Tillslut utsläppt.
Slagsmål
Om icke existerande taxibilar.
Kommer till flygplatsen
Så klart för sent.
Missar flyget.
Alla missar flygen.
Köper ny biljet.
Till jävla Dublin.
Springer till gaten.
Hinner.
Flyger.
Landar.
Väntar i år.
Åker buss i år.
Kommer hem.
Dör.
Vaknar.
Död.
Nu lever jag.

Kommentarer
Postat av: mam

va skönt att du är på plats igen nu kan jag vila ut, eller?? :-)

2011-03-01 @ 20:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0