Det går bra nu

Solen har varit här.
Länge nu.
Typ 15 grader på dagen.
Prima skinka.
Röd som en tomat.
Men det är bra.
Betyder att solen är min vän.
Cyklade in till stan idag.
Hängde på biblioteket.
Viskade med en tant.
Hon vistade tystast av alla.
Åkte till Fruzsi.
Blev bjuden
På hemmagjord chocodrink.
Mums.
Cyklade hem.
Träningspass.
Bra att förena nytta med nöje.
 
Gaelicmatch på kvällen.
Jacks lag spelade.
De var småpojkar.
På planen bredvid var det annat.
Träning för ungdomar.
Unga män.
Jag kollade inte på Jacks match.
Jag kollade bort mot andra planen.
Väldigt odiskret tydligen. 
 
Imorgon åker jag till Sligo.
Tar nog en tripp till Strandhill också.
Där finns det en strand.
Oväntat.
God natt.

Kommentarer
Postat av: Terese

ja Sandra förstår du nu vrf jag tycker det är så kul att kolla på sport ;)

2011-03-27 @ 12:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0