Tillbaks till det gröna

Nu är jag här.
Välkomnades
Med en fet kram.
Det kändes bra.
Jag åt.
Jag sov.
Länge.
Sen levde jag igen.
 
Igår bakade vi bullar.
Jag och flickorna.
Kanel och vanilj.
Gott.
Väldigt gott!
Uppskattat.
Det roligaste var
Att mamma Mirian inte fattade.
Hon kunde inte förstå
Hur vi hade gjort.
Alla förklarade.
Hon förstod inte.
Vi fick visa på en handduk.
Jag tror hon förstod tillslut.
Seriöst.
Det är ju en kanelbulle! 
 
Wii har vi spelat.
Jag fick en egen Mii.
Den heter Sandy.
För att det är coolt.
Jag äger på svärdfight. 
 
På kvällen gick jag ut.
Det var trevligt.
Faktiskt.
Bra flickor.
Bra Bulmers.
Kvällen var kirrad. 
 
You look too good for being Irish!
Tack. 
 
Jag borde ta en uppiggande promenad.
Eller ligga kvar i sängen lite till.

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha vilken kommentar Sandra! Klart det syns att du inte är från Irland, vi pratade ju om hur irländare ser ut, haha :) PUSS!

2011-01-09 @ 18:56:01
URL: http://www.nogg.se/MiiaMirakel
Postat av: KK

Finafina du,låter helt okej detdär alltså! :D

2011-01-09 @ 23:59:24
URL: http://indicate.blogg.se/
Postat av: mam

Vi i Sverige saknar dej!

2011-01-11 @ 20:34:44
Postat av: mam

Vi i Sverige saknar dej!

2011-01-11 @ 20:36:12
Postat av: kk

alltså... nu är det som om dugått i graven igen...

2011-01-15 @ 20:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0