One week later

Jag har kommit igång.
Jag är här.
Inte mycket har förändrats.
Mysigt i alla fall.
Baktisdag.
Vi bakade bullar.
Många bullar.
Jästen är slut
Och frysen är full.
Kom hit om ni vill smaka. 
 
Engelskakurs på onsdagen.
Vidare till IrishH.
Skräll.
Trevlig spanjor.
Ja! 
 
Utgång på fredag.
Chinamat.
Gott och mättande.
Extremt lugn pubstund.
Hem tidigt.
Vakna med fet förkyldning.
Vad hade jag gjort fel?
Druckit för lite? 
 
Helgens största fråga
Träningskort eller inte träningskort? 

 
Seg resterande helg.
Kan egentligen inte säga
Vad jag gjorde igår.
Inget tror jag.
Promenad idag.
Hela familjen gick
Till det runda tornet.
Lite coolt.
Kollade på Camp Rock.
Gullig film.
Åt mat.
Jag är helt slut.


Kommentarer
Postat av: kk

finafinafina du! Låter som en helnajs vardag!

2011-01-18 @ 01:11:38
URL: http://indicate.blogg.se/
Postat av: Marie

Har du träffat en spanjor??? Hihi, tell me more tell me more! <3

2011-01-18 @ 20:27:17
URL: http://www.nogg.se/MiiaMirakel
Postat av: mam

skönt att du börjat skriva igen! Ska jag skicka torrjäst kanske :-) Inget är som svenska bullar

2011-01-19 @ 19:16:56
Postat av: kk

nu försvann du igen. me no like!

2011-01-23 @ 07:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0