Bringing me up

Hej folk.
Läs min blogg.
Även om jag inte skriver.
Fett bra.
Jag gör mycket.
Träffar många.
Börjar känna mig
Som mig själv.
Snart dags att bryta vanorna.
Semestern är slut.
Skolan börjar.
Jag ska lära mig spanska.
Om det inte är för svårt.
Men nu tar jag allt som det kommer.
Ikväll ska jag grilla med Hannah
Och an Andrea.
Men vi kommer nog inte att grilla.
Imorgon åker jag till en ö.
En ö ganska långt söderut.
En ö som kallas Öland.
Jag, Kigge och Olle följer med Linn.
Hoppas att vi inte kör av vägen.
Skulle ju inte vara mitt fel
För jag har inte körkort.
Vilket också betyder
Att jag borde stanna hemma
Plugga körkortsteori
Är det mest ultimata sättet
Att spendera helgen på.
Jag får läsa i bilen.
Det är en lång väg.
Det kommer att regna imorgon.
MEN JAG ÄR TAGGAD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0