Win

Lätt att idag segrar
Över igår.
Jag gjorde världens
Godaste lasagne.
Ficka barnen att städa upp
Röran i lekrumet.
Tog ner tvätten innan regnet.
Plockade ur diskmaskinen.
Allt innan mamma och pappa kom hem.
Tror ni de älskade mig?!!
Mer lön på söndag kanske.
Eller nej.
Men jag fick sluta lite tidigare.
Ska kanske ta en kvällspromenad sen.
Men det blir så mörkt.
Och jag blir så rädd.
Kanske promenad imorgon 
I ljuset i stället.
Men jag har knappt varit ute idag.
Inte okej.
 
Cause we are living in a material world
And i am a material girl.
 
Vad ska jag göra nu?
Jag har ingen bra idé alls.
Bara tråkiga.
Kolla på film kanske.
Jag vill ha naturgodis!
Nej jag måste sluta vara så rädd.
Det är för fint här för att bli våldtagen.
Nu promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0