Update

AnneMarie dissade mig.
För en mer bebiserfaren ap.
Med en childcare-utbildning.
Jaja, moving on.
Christina är fortfarande intresserad.
Ska prata med henne igen imorgon.
Hoppas att det känns bättre än igår.
 
Sen är det en mamma
Med barn på 11 och 15 år.
Hon vill att jag mest "ska finnas där".
Ett plus: Hon bor i Kilkenny och har hästar. 
Behövde inte stanna hos henne så länge.
Tills vi båda hittar något bättre typ.
Haha, konstigt.
Tar nog hellre någon annan. 
 
Min mamma har blivit årets mentor.
I Värmland 2010.
De vill att hon ska ta en tripp till Stockholm.
Coolt.
Min mamma är bra!
Pretty proud, I am. 
 
Varför funkar inte hotmail?
Helt plötsligt.
Dö.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Var kan man läsa om din mamma? Skitroligt! Och snart hittar du en ny familj - vad ska du annars göra :-)

2010-09-22 @ 07:17:21
Postat av: mam

inte riktigt officiellt ännu :-) (mooshi är som vanligt snabb och öppen :-) )

2010-09-22 @ 19:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0