Solen i ögonen

Jag mår bra.
Alla frågar.
Hela tiden.
Men jag mår faktiskt bra.
Kanske bättre än jag borde.
Jag tror på en lösning.
Det kommer att bli bra.
 
Lösningen är dock inte Sverige.
Jag vill inte bo i ett land
Som röstar in SD i riksdagen.
Hur är det möjligt?
Vem är Sveriges nya stadsminister?
Jag kanske ska ta reda på det.
Min dator dog igår.
Hårt. 
 
Helen ska betala Premiummedlemsskap.
På aupair-world åt mig.
Jag ska haunt them down.
Alla intressanta familjer alltså.
Ge mig en familj.
Nära Kilkenny. 
Tack. 
 
Jag tror att Helen och Alan
Var lite bakis igår.
Hehee.
Och vid 22 igår kom de på en sak. 
De hade ju länmat kvar bilen i stan i lördags. 
Go get it! 
Haha, de var trötta hela dagen.
 
Oxegen festival i Naas.
Blir till sommarn.
Längtar redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0