Sol

Det börjar vara lite fint väder
Här på regnön.
Solen har visat sig
Två dagar i rad.
Unbelivable!
Ska sätta mig i solen ett tag.
Jag har faktiskt varit duktig 
Strykt lite.
 
Stressmorgon i morse.
Hade glömt att fixa det viktigaste.
Lunch box.
Allihopa.
OMG.
Jag stressade.
Jag hann.
Barnen och allt var klart
Tidigare än vanligt.
Jag är bra på att hantera stress.
Nej.
 
Come on, vogue
Let your body go with the flow
You know you can do it
 
Philip min lilla pojke
Har börjat big school
vilket innebär inskolning
I tre veckor
Vilket innebär att man slutar 12.00
Då kommer han hem till mig.
Så jag tog ledigt tidigt idag
Så kan jag dammsuga när han är här
Då kan jag ju ändå inte sova.
Sen ska vi hämta Rosa 
Världens gulligaste unge.
Hennes skola heter Busy Bee's!
 
Fick paket av mamma förut.
Ett stort paket.
13kg.
Tack mamma!
Knäckebröd
Kläder
Godis
Mer kläder
Anjovis
Haha
Böcker
Väskor
M.m.
M.m.
Lådan ska bli ett sängbord.
 
Nu ska jag göra lunchmackor.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0