Morgonfunderingar

Frukost: havregrynsgröt.
Väder: Solen är på g.
Att göra: Inget i tre timmar.
Lyssnar på: Madonna.
Skulle kunna göra: Gå till stan eller stryka.
 
Upptäckte att brödet
Som jag brukar äta.
Soda bread.
Inte är så nyttigt.
Inte alls.
Min värld rasar.
Är det värt
Eller ska jag äta rostbröd 
I stället?
Smöret är också onyttigt.
Det är hårt som bakmargarin i Sverige.
Och low fat milk har 1.5% fett och är jättesöt.
Man måste ju inte vara nyttig.
Inte hela tiden. 
Jag äter ju havregrynsgröt till frukost.
 
Tänkte göra grisbitar
Med klyftpotatis sen.
Mamma kommer itne hem
Förrän 18.30 idag.
Skönt att vara själv!

Tre timmar till Philip kommer hem.
Stan.. stryka.. stan.. stryka..?
Nej.
Nu jäklar blir det stan.
Jag kan stryka sen.
När Philip leker med RayRay.
 
Off to the city.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0