Hem

Jag har lite hemlängtan.
Samtidigt som jag bara vill
Åka hem och stanna där
Så vill jag vara här i ett år till
Och göra allt som jag kom hit för.
 
Jag saknar alla mina fina.
Äta vitlöksbröd med Joanna.
Rynka på näsan med Johanna.
Förfesta i Johannas lägenhet med Elin.
Ha flummiga och djupa pratstunder med Hannah.
Ta ett glas vin med Julia.
Kolla på oc med Oscar.
Prata kärleksproblem med Johan.
Lunch i parken med Jessica.
Sakna Kajsa som var här.
Tjafsa med Richard.
Prata om gamla tider med Astrid.
Svulla i Tereses källare med Linn och Terese. 
Mamma och Sofias tjafs.
Saknar till och med skolan lite. 
 
Hard day.
Men jag är en stark kvinna.
Så jag klarar dessa dagar
Utan problem.
Ja.

Kommentarer
Postat av: KK

Finafina du. jag har gått i de där skorna du går i nu. Men stanna. För allt här kommer vara precis likdant som när du åkte. Men du kommer vvara ett år i Irland rikare, och dessutom. Allt jag gör om dagarna är att drömma om irland, hela tiden. HELA. TIDEN. P jobbet också. Det är galet alltså. Jag är ju nästan all set ör att åka till norge och tjäne 25.000/månaden, ÄNDÅ vill jaga bara till Eire... Nu ska jag sluta beklaga mig så jäkla mycket och ta tu med mitt liv.Och förresten, ska vi boka skypemöte? Jag är så nyfiken på allt!

2010-09-23 @ 17:18:58
URL: http://indicate.blogg.se/
Postat av: Terese

jag saknar dig och att bli tjock i källaren!!

2010-09-23 @ 20:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0