Good evening

Händelserik och trevlig kväll.
Eller ja.
Middag.
Stort bråk över stor boll.
-I want the big ball
-It's my turn now
-No, I had it first
-But it's my turn
 
Osvosv..
Kul.
Många tårar och mycket skrik.
En trött Sandra som gav upp.
En pappa som till slut kom hem.
En Sandra som flyr.
God köttfärssås var det i alla fall.
 
Sen bar det av ut på stan.
Eller ja stan.
Seriöst.
Var köper de kläder och mat?
På puben?
Det finns ju inget annat än pubar.
Inte för att jag inte gillar det!
Fin stad.
Fin kyrka.
Fina torn.
Fin älv.
Lite som Klarälven!
Men vad hände med mitt lokalsinne?
Skyller på att det var kväll. ¨
 
Jag har tänkt onödigt mycket på katter idag.
Tänkt på att det vore att vara katt.
Hur gör man?
Jag har kanske glömt.
Long time no see.
Ganska lång tid i alla fall.
Värt att leta catmaker
Eller ska man vänta?
Fick ju faktiskt erbjudande ikväll
Mina jättespontana tyska flickor som var med
Tackade så klart nej.
Vad skulle jag göra?
Följa med och bli bjuden
På alla öl som de ville ge oss själv?
Nej.
Vi gick till en annan mysig pub.
Med Budweiser.
Nice.
Kontrabas är som jag har hört.
Ganska coolt.
Ja.
Nu ska jag sova.
Drömma om solen.
Och om katter.
Det är Elin och Joannas fel.
Rätt?
 
Mjau

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej, visst skyll på mig! Jag tar HELA skylden för att du drömmer om katter. fakk jo biaaatch

2010-09-15 @ 00:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0