God kväll

Äter bananyoghurt
Med banan- och chikladflingor.
Jag har en Gustav-plåster
På fingret.
Jag känner mig som ett barn. 
 
Jag har gjort min första riktiga
Köttbiträtt idag.
Grisköttbit med klyftpotatis.
Jag hatar rått kött.
Drt luktar dött djur.
Det är dött djur.
Back to veggie.
Faktiskt en av de bästa
Dagarna hittills idag.
Imorgon är det sista dagen
Sen är det helg!
Jag ska shoppa.
Pyjamas ska jag ha.
Det är så kallt här!
Och ett postkort till mormor.
Då lir hon glad.
Jag måste besöka Penny's också.
Har fortfarande inte varit där.
Inte kul.
 
Min yoghurt är slut.


Kommentarer
Postat av: Isabella

Kött luktar lik. Jag har också svårt att hantera speciellt malet kött.

2010-09-17 @ 07:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0