De deltagande

Okej.
Spänningen stiger.
Målgången närmar sig.
En mamma kommer att vara snabbast.
Vid målgången står jag
Och väntar på att få den bästa familjen. 
 
AnneMarie Lyndon:
Väldigt trevlig.
Flicka 5 år.
Pojke 2,5 år.
Flicka 10 mån.
Inte långa dagar.
125€/v.
I alla fall två andra ap nära.
Viktigast är att jag gillar barn.
Välplanerade dagar.
Allt går på rutin.
Landet.
Nära Galway.
Ska prata med henne
Och barnen på skype.
Hennes initiativ, gilla.
kan jälsa på
Innan jag bestämmer mig.

Christina Sweeney:
Trevlig.
Men väldigt stressad.
Pojkar 3, 5 och 9.
Mer det jag söker.
Spänt samtal med mamman.
Bor jättemycket på landet.
Erbjuder skjuts.
Obestämda dagar.
Lite flummigt sådär.
100€/v.
Tydligen många ap nära.
Verkar tycka att jag ska festa järnet.
Och resa mycket.
Jag behöver inta komma hem på kvällar.
Verkar lite väl slapp. 
Bra socialt liv för mig. 
Kändes som att hon ursäktade sig
 
Just nu leder nog AnneMarie.
 
Det låter alltid som att någon är i huset.
Så himla läskigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0