Busy morning

Hoppet är på topp!
Två mammor har ringt idag
Inom loppet av tre timmar.
Exciting.
Båda känns bra.
Har inte pratat med den senaste än dock.
Jag vet inte ens var de bor.
Men de verkar inte bo lika mycket på landet.
Tre pojkar (lite mindre på landet?)
Eller en liten flickbebis, en större flicka och en miniboy?
Utanför Galway city.
Hmm.
Time will tell.
Måste prata med andra familjen också.
Med de tre pokjarna.
Jag får väldigt bra betalt i bebisfamiljen.
Och inte särskilt många jobbtimmar.
Värt.
Dock så är ju familjen viktigast.
Faktiskt. 
 
James är sjuk.
Han kunde komma hem till mig.
Hur ska de klara sig utan mig?
Hehe..
 
Det händer grejer i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0