Blå himmel

Idag kan bli
Den finsate dagen
Sen jag kom hit.
Men jag ska ju så klart städa.
Finns dock ingen tvätt att hänga eller stryka.
Gilla på facebook.
 
Lyssnar på ABBA och äter gröt.
Inser att jag kan låtarna
Som är med i Mamma Mia
Bättre på svenska än engelska.
Pinsamt?
Jag vet inte.
Jag sjunger med på svenska i alla fall.
 
Jag ska städa fort.
Och unna mig en stund i solen.
Jag har börjat läsa igen. (!!!)
En bok som jag läste i högstadiet.
Kommer ihåg hur mycket jag tyckte om den.
Så jag läser den igen.
Över näktergalens golv.
 
So much that I wanna do
When I dream I’m alone with you
It’s magic
You want me to leave it there
Afraid of a love affair
But I think you know
That I can’t let go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0