Bäst

En väldigt bra dag i dag.
Slapp dag.
Och hurtig. 
 
Lång sovmorgon.
Hjälpte till med lite tvätt.
Åt grötfrukost.
Sprang i skogen.
Hoppade hopprep med barnen.
Glömde att äta lunch.
Åt lunch.
Eller mackor som det heter i Sverige.
Ska svara på lite au pair-mail.
Kanske kolla på en film.
Som jag inte har sett förut.
Det har blivit lite min grej här.
Elin hade varit stolt över mig! 
 
Jag bor i världens vacktaste land.
Insåg det mer när jag hurtade i skogen.
Jag bor 30 min gång från city.
Och 10 min gång från landet.
Landet på riktigt.
Kossor, härtar, åkrar och ängar.
Fina hus och allt är vackert.
ästa gång ska jag ta med kamera.
Kanske Inga och en picknick också. 
 
När kommer alla och hälsar på? 
Börjar bli dags nu! 
Komsikom.
 
Jag har huset själv nästa helg.
Höhö.
FF! 
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0