3

Packningen är igång.
Väskan vägde två kg
För mycket.
Känner att det löser sig.
Jag ska ju ha ett hanbagage
Också.
 
Sa hejdå till många igår.
Sorgligt.
Men ändå en trevlig kväll.
Förfest med Hannah.
Massa vin och prat.
Hur mysigt som helst.
Min bästa Hannah.
Party på ankan.
När allt stängde var allt slut.
Julia, Linn, Terese.
Vad ska jag göra utan er?
 
Hade lite ont i huvudet
I morse.
Hannah gjorde världens bästa brunch.
Gott!
Sen var det film som gällde.
Glass på Carli blev.
Underbart gott.
Kokosglass är nya grejen!
Hannah är min klippa. 
 
Were we still kissing
When you knew that we were through?
Were we still holding hands
When you began to see us from another point of view?

 
Nu ska jag kolla på film
Med Sofia.
Hon är lycklig.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0