Pa plats

Ja.
Lanar en dator.
Har inte fixat internet till min an.
Alla mina kara vokaler fins inte.
Och alla tecken sitter pa fel plats.
Wierddd
 
Familjen verkar bli bra i alla fall.
Lungaste frukosten
Jag har varit med om
Pa tre veckor.
En 8arig flicka som gor typ grot
At sin 4ariga syster.
Skulle nog aldrig handa i Sverige
 
De ar dock inte sa nyttiga.
Inte alls.
Jattevitt brod med sylt pa.
De har ocksa nutella och jordnotssmor.
Kakor, kex, massa flingor.
Inget nyttigt i sikte forutom vindruvor.
Jag tog en onyttig frukost.
Senare kollar jag igenom koket.
I ett skap hittar jag nagot.
Soda bread och porrige oats.
Havregrynsgrot blir imorgon! 
Det finns faktiskt frukt och gronsaker. 
Deras mjolk ar verklgen inte low fat. 
Men de har vanligt smor!
 
Lyssnar pa The Pogues.
Bra.
Dirty old town. 
 
Funderar pa om jag ska packa upp
Eller ta cykeln mot stan
Eller mot byn.
Se mig om. 
 
Nej nu regnar det.
For fjarde gangen idag tror jag.
Flyttade fran delen dar det regnar
tva av fyra dagar
till delen dar det regnar
tre av fyra dagar.
Hur tankte jag har?
 
Fragetecknet sitter
Nere i hogra hornet. 
 
Blir nog att packa upp.
 
See you, lads!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0