New in town

Äntligen internet.
Till min dator.
Jag är inte så oteknisk. 
 
Jag packar upp.
Jag har mycket kläder.
Var ska allt få plats?
Det är frågan. 
 
Cissi: Done, go ahead :) 
 
Tog en tripp till stan förut. 
Det är bra med Miriam och Martin. 
De åker in till stan hela tiden. 
Fram och tillbaka. 
Det är i´nte så långt.
20min på cykel. 
Finns bra shoppingmöjligheter. 
Det gillas. 
Ska köpa löparskor. 
Vill inte springa i converse. 
Frågan är om de kommer att användas. 
Nu är det vinter snart. 
Det regnar helt enkelt varje dag. 
Flera gånger om dagen. 
Underbart.
Idag är det lördag.
Imorgon är det söndag.
Sen börjar min första
Hela vecka
I Castlebar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0