Fredag

Sa var det helg igen.
Det ser ut som att jag ar deppig.
Som att jag skar mig.
Det gor jag inte.
Det ar bara strykhjarnet
Som hatar mig och min hanled.
Jakligt ont.
Battre idag.
Tur att vi har aloe vera.
En stor blomma.
Gjorde lite mani och pedi.
Nu har jag franska fingernaglar
Och persoko- och mintmalade tanaglar.
Varannan sa klart.
I was so bored.
 
Resan till Belfast loser sig.
Jag aker till Dublin imorgon.
Ater lunch med Inga
Och tar nasta tag till Nordirland.
Saa nice.
 
Jobbigt att skriva och lasa
Utan anna bokstaver.
Men internet vill inte leka med min dator.
Bye now.

Kommentarer
Postat av: gue

Cha, va med i "dagens blogg" eller "klocktävling" drar vinnaren imrn! Hoppas du haft en bra fredag och fortsätt så! ;)

2010-10-22 @ 21:43:20
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0