Close your eyes for four seconds

Ny familj.
I stort sett trevlig familj.
Två trevliga föräldrar.
Två äldre barn.
Som inte gör så mycket ljud från sig.
Och sist och minst.
En skitunge.
Jag vet inte.
Hon kanske är dålig på förändring.
Eller har typ ADHD.
Men allt är inte okej.
Hon är galen.
Aggressiv.
Otrevlig.
Sprallig
På ett läskigt sätt.
Jag är nästan rädd för henne.
Föräldrarna försöker lugna mig.
Men de verkar inte bry sig så mycket
Om hennes beteende heller.
Hon sa att hon skulle döda mig
Om jag inte hoppade på studsmattan
Som var blöt och smutsig.
Hon ville inte hoppa själv.
Jag sa att hon inte fick hoppa.
Hon är galen.
Hon slåss och är hårdhänt.
Hon är störd. 
 
-Go away!
-Waaaiiiit!
-Don't stand there!
-Close your eyes for four seconds.
-I'll tell my dad!! 
 
Hon tror att hon bestämmer allt.
Föräldrarna säger bara
-You just have to be firm with her.
Men om jag skulle vara det
Så skulle ju hon bara att hata mig
För att hon inte får bestämma allt.
Skitunge.
Om hon inte lugnar ner sig så orkar jag inte.
Mamman sa att endera så kan man med barn
Eller så kan man inte med barn.
Tyvärr mami.
Ditt barn är inte som alla andra barn. 
 
I miss my Rosie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0