Pop

Kvällen.
Lyckad dag.
After all.
Jag är inte sjuk än.
Men det brukar ju komma på natten. 
Ung och bortskämd
Min ultimata kvällsunderhållning. 
Det är ju galet. 
En tjej lika gammal som jag 
Har aldrig bäddat en säng
Hon har aldrig bäddat en säng. 
Hon är 19 år. 
Ibland undrar jag. 
Visst. 
Alla kan ju inte vara 
Lika perfekta som mig. 
Omöjligt. 
Men bädda din egna säng
Fast hon är inte bortskämd.
Hon har förtjänat allt hon fått.
Två avsnitt sedda. 
Åtta to go. 
Det går ju inte att kolla 
På Paradise hotel i alla fall.
 
Snart är det helg.
Hoppas på Harry Potter.
Vore pretty nice.
Inte utgång i alla fall.
Hur ska jag ha råd
Med julklappar
Om jag fortsätter leva? 
 
God natt.

Kommentarer
Postat av: Terese

nej går inte att kolla paradise hotel för mig heller! :O va ska vi ta oss till?! ;)

2010-11-25 @ 10:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0