Midweek

Idag är det onsdag.
Spännande.
Ska lägga mig tidigt.
För så blev det inte igår.
Det blev öl med Fruzsi och Anna.
Så det blir en lugn kväll.
 
Hämtade mina skor
Hos skomakaren.
Trevlig kille.. man?
Jag fick komma förbi igen
När jag ville.
Väldigt gärna.
Gillar att killarna här
Inte ens försöker vara diskreta. 
Jag har ju faktiskt en trasig väska.
 
Kläderna från gårdagens
Regnpromenad
Är fortfarande inte torra.
Kommer de någonsin att torka?
 
Imorgon ska jag göra köttbullar.
Spännande.
Har aldrig gjort förut.
Men jag kan nog experimentera fram
Något som smakar gott.
I hope.


Kommentarer
Postat av: kk

jag gör reklam för din blogg vart ag än går. sant alltså.



Och odiskreta irlänska killar. jag älskar dem. gör livetmycket... enklare,don't you think

2010-11-04 @ 16:51:53
URL: http://indicate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0