HP

Har blivit lite galen.
Lite besatt.
Jag har helt plötsligt ett behov.
Jag måste läsa HPböckerna.
Igen.
Alla.
Börja från början.
Ska bara läsa ut
De tre böckerna som jag håller på med.
Romeo & Juliet.
P.S. I love you.
Över näktergalens golv.
Sen blir det HP.
Bästa böckerna. 
 
Sjunde filmen.
Första delen.
Ca 2,5h.
Känder som 20 min.
Dansnumret.
Vad ska man säga?
Varför?
Men förövrigt väldigt bra
För att vara HPfilm.
Galet bra! 
 
Jag kommer aldrig
Att berätta för Johanna 
Vad som hände.
Hon får se den själv.

Kommentarer
Postat av: kk

DEN ÄR UNDERBAR.



P.S I love you är överskattad.

Den andra känner jag inte till.

Men...

Över Näktergalens Golv. Hela Otori-trilogin...

SÅ JÄVLA UNDERSKATTAD. Finaste böckerna jag läst i hela mitt liv, utöver vindens skugga och HP. Läs dem.



HP - i mitt hjärta för alltid.

2010-11-28 @ 15:52:36
URL: http://indicate.blogg.se/
Postat av: mam

ska också läsa HP, både på svenska o engelska, nån gång. I mitt pensionärsliv kanske:). Vet du att det är eftersläp på det du skriver, detta blogg-inlägg syntes först nu på eftermiddagen här hos mej. Blir ju galet orolig när jag trodde att du varit tyst i 3dygn. Sverige bjuder på snö, blåst (storm nästan), kallt och värmande adventsljus.

2010-11-28 @ 16:33:50
Postat av: Isabella

Har inte mam och Sandra läst böckerna ihop? Jag tror att jag har läst de sex första högt för Linn . den sjunde kommer jag inte ihåg hur det var :-) Läsvärda i alla fall :-)

2010-11-28 @ 18:10:28
Postat av: mam

skulle börja, har börjat flera gånger men inte lätt att hänga med när Sandra sätter igång och läser :-)

2010-11-28 @ 19:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0