Blogg

Jag har insett en sak.
Jag har blivit väldigt dålig
På att blogga.
Skriver inte ens
Ett inlägg om dagen.
Vad hände?
Jag har inte så mycket
Att klaga på.
Mår ju rätt bra.
Då kanske man inte 
Behöver blogga.
Upptagen är jag också.
Tror jag.
Eller bara lat.
Eller så känner jag
Att jag har bättre saker att göra
Än att skriva fem inlägg om dagen.
Jag skriver mest för att folk som vill
Ska kunna hålla koll på mig.
Veta var jag tar mig till i livet.
Blogg är kul.
Men när man känner att man måste
Blir det som att sräda.
Man vill inte längre.
Det löser sig
Som jag brukar tänka. 
 
Jag mår i alla fall bra.
Ingen behöver oroa sig.
Väldigt bra faktiskt.
Idag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0