36

Halva veckan.
Snart helg.
Dagen är godkänd.
Ville dock gråta
När jag hängde tvätt.
Varför hängen man tvätt ute
När det är November?
Sick.
Men kanelbagel till lunch
Gjorde allt lite bättre.
Sen gick allt annat som på räls.
Då blev dagen ännu bättre.
Jag trillade i alla fall inte i trappan!
Smakade dögod kaffekeka till mitt te.
Allt som smakar kaffe är gott.
Förutom kaffe.
 
Film på RTÉ1.
The Wedding Date.
Låter som en sån film
Som man vet slutet
Innan man ens har sett början.
Pojke+flicka+drama=lyckligt slut.
Tänk om alla kunde få det så.
Ska nog inte kolla på den.
Kanske blir Die hard i stället.
God natt.

Kommentarer
Postat av: KK

Fun Fact: Den sändes 4 gånger under min tid där. Inte på samma kanal dock, men RTE 1, ,2 och 3. Tror de gillar den filmen. Själv såg jag den på flyget till Grekland för 6 år sedan. förutsägbar, men ändå rolig vid sina ställen.

2010-11-18 @ 00:06:45
URL: http://indicate.blogg.se/
Postat av: Johanna j

HAHAHHAHHA jaha...å vad var det för en pik då!!! xD hahaha Fan jag är juh hårdare än die hard! han skulle aldrig klara 3 ungar efter de fallat!!

2010-11-19 @ 11:13:29
URL: http://smokeyhoney.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0