Från a till a

Veckan I Alanya har varit
Galen.
Danskarna är värst.
Lyxhotellet ligger för många mil bort
Från staden.
Två tjejer ska inte sätta sig i en taxi
Med random killar.
Det finns de som tar med sig
Ett strykjärn till Alanya.
Vissa stockholmare borde dödas.
Det är helt okej att vara svensk flicka.
Många gratis drinkar.
Gratis shots.
Fishbowl.
Killarna som jobbar på stranden är
Helt okej snygga!
The Doors kan bli väldigt för mycket.
Häng inte på stranden på natten!
Åk inte svarttaxi.
Poliser kan inte engelska.

Kort sagt världens bästa vecka med mina finaste brudar!
Skönt att vara hemma.

We no speak Americano

Väldigt bra kväll igår och en finfin morgon
Lite pinsamt men intressant..
Om en halvtimme bär det av till Arvika!
Jag måste packa upp och packa om..
Var är min bh?
Robyn kväll - värt.
Leta efter mig på campingen

BRB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0