Alanya

Är jag taggad eller är jag taggad?
Jag och mina fina flickor drar iväg
En vecka till Turkiet
Spännande, roligt, galet, utmattande och helt otroligt underbart!

Om några timmar sitter vi på tåget mot Götet
Kommer tillbaka till våran lilla stad om en vecka
Kan det bli bättre?

Kom på att jag hade glömt att köpa flygbussbiljett
Jag har nog glömt mycket mer men jag har inte börjat packa än så inget är saknat
Varför packar jag inte?
Jag åker om nio timmar och jag måste packa, sova och duscha innan
Typiskt mig

Vuxenpoäng idag: ?
Gick till polishuset och fixade EU-leg - dyrt!
Växlade in pengar till turkmoney - jag har verkligen för mycket med mig!

hoşça kal
öpüş

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0