Halvvägs

8 dagar avklarade.
8 dagar kvar.
Känns som att jag
Inte har gjort ett dugg.
Men det kanske jag har.
I vilket fall vill jag ha mer tid.
Behöver mer tid.
Vill hinna mer.
Laga och fixa.
Hitta.
Träffa. 
 
Idag har jag shoppat.
Med min lillasyster.
Det var "hennes dag"
Med mig idag.
Vi gick på stan
Och kollade på Anastasia.
Fint.
En hel del tjafs.
Måste vara så att det hör till.
Jag spenderade i vilket fall
Alldeles för mycket pengar.
Mår lite dåligt.
Men så ska det vara. 
 
Snart är det nyår.
Taggad? 
 
Jag ska flytta till en plats
Som det inte snöar på.
Som det aldrig har snöat på.
Som det aldrig kommer att snöa på.
 
God kall natt.

Kommentarer
Postat av: Marie

Onsdag eller torsdag i veckan som kommer.. vad passar dig bäst? Kommer som sagt till Värmland på tisdag <3

2011-01-01 @ 20:17:13
URL: http://www.nogg.se/MiiaMirakel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0