Distant

Jag har varit borta.
Länge.
Mycket att göra.
Har inte gjort något.
Men ändå så upptagen.
Eller var det lat?
Jag ska packa.
Snart.
Jag lovar.
Senast imorgon.
Idag har vi haft kul.
Barnen är hemma.
Det är för mycket snö
För att gå i skolan.
Haha.
Vi har spelat dataspel.
Damsugit.
Bakat.
Två gånger.
Gjort en dvd av julspelsklippen.
 
Funderat på att packa.
Funderat på att städa
Insett att jag måste packa
Innan jag städar.
Måste börja packa.
Men det kommer ju att gå så fort.
I've got time.
All kinds of time.
 
Jag är lite nervös.
Tänk om allt som jag har tänkt
Inte är som jag har tänkt mig.
Det blir ju aldrig som man tänkt sig.
Egentligen. 
SPÄNNANDE.

Kommentarer
Postat av: mam

1000 sms ?? på natten!! :-)

2010-12-21 @ 21:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0