Sunday, bloody Sunday

Jag har varit på läger!
Kyrkläger.
Typ.
Det var faktiskt roligt.
Mycket roligare än förväntat!
Jag var en hjälte
Borstade bort myror
Lagade god mat
Fixade trasiga blixlås.
Lyste med ficklampan i mörkret.
Jättemysigt egentligen.
Kräftskiva också!
Jag saknar scoutläger!
Jamboree nästa år.
Kanskeee? Vore kul..

Kom hem igår.
Var lite död.
Nästan direkt iväg till Kil
Efter otroligt massa krångel.
Allt löste sig och blev jättebra!
Oh Mothership i mitt hjärta!
Fin publik.
Mysig kväll.
Men jag var död.
Sov hos Elin.
Mys.

I don't see what anyone could see
In anyone else
But you

Vaknar .
Panik.
Hinner med bussen.
Faktiskt!
Vad händer idag?
Kommer jag att komma dit jag ska?
Det gör jag!
Allt löste sig och blev jättebra.
Jag, Bella,
Johanna och Pär
Ska på En midsommarnattsdröm
Yeyyy
Och vi har en bil!
Det blir en bra dag!

Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0