Smultron

Är gott.
Jag äter godis också.
Snart ska jag kolla på bingolotto
Lotta på Liseberg
Med Sofia så klart.
Sen ska vi tydligen kolla på film sen.

Hoppas att jag får besök av en kille med min cykel sen.

Jag borde packa upp från PIP.
Det var en fin vecka
Men för mycket regn.
Rustas tält är faktist värda!
Tisdag och onsdag var bra
Torsdag och fredag sög
Lördag var finfin.
Fick en helkväll med Pär
Och mycket öl.
Timo
The Ark
D.A.D
Teddybears
Billie the vision

Hur vet man att man är kär?

Undrar hur många öl och cider jag öppnade
Hur många hundra?
Värt i alla fall, 550 svenska riksdaler.
Dricks är bra!

Nu kommer en fin kille med en cykel
Hoppas att det är min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0