Saturday

Borde vara partypepp.
Jag är inte så partypepp.
Lördagar känns avpartyserade.
Nu för tiden.
Som han sa.
Jag trodde att du var ett partylejon!
Partylejon..?
Haha?
Jo.. Var kanske...
Är? Nej, jag orkar inte.
Jonna fyller år
Grattis!
Kanske man borde dra ut
Och vara social.
Eller kolla på film
En kväll till.
Jag vet inte.
Jag kommer att ångra mig
Om alla har kul och jag sitter hemma.
Jo..
Eller så ringer jag till någon
Som vill mysa i stället.
Eller bara ta en öl.

Om 29 dagar flyttar jag
Till Irland!

Det var skönt med en långpromenad förut
Det ska bli min grej igen
Jag gick på min gamla skogsväg
Var jag liten sist?
Typ fem år.
Eller har den börjat växa igen?
Det var fina minnen i alla fall!

Det händer så mycket konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0