9

Jag har inte varit så duktig idag.
Imorgon får det bli ändring.
Jag orkade inte dra ut ikväll.
Får se om jag orkar imorgon.
Det är ju onsdag som är viktigast.
Ankan.

Såg spexfilmen idag!
Funfunfun.
Cred till Elin och Lisa.
Fett bra tjejer.
Filmen var äg.
Bästa spexet everrrr.
Film med Linn efter.
Tsatsiki.
Bara för att det är fin.

Jag vill ha dig nu
Som jag hade dig förut.


Det finns så mycket
Som jag vill säga.
Eller skrika.
Jag vet inte längre.
Alla lever vidare
Så det ska jag också göra.
Irland.
Blir.
Det börjar bli tomt här.
Folk åker.
Ett par fina finns kvar.
Men inte ens nästan alla.
Konstigt.

Min lillasyster hatar mig
För att jag åker.
Inte kul.
Jag lämnar tydligen henne.

Ge mig ett nytt liv.
Jag måste sluta vara bitter
På allt.
Imorgon ska jag kötta.
God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0