7

Mina damer och herrar
En vecka kvar!
OMGOGMOMG 
Spänningen stiger
Men jag gör inget. 
 
Jag har varit lite orolig
Ett par dagar.
Men det verkar lösa sig.
Jag ska ringa och lösa det.
 
Jag skulle pröva mina läppar
Mot någon annan
Om du lämnade mig nu

 
Tänkte gå på bio förut.
Blev fett dissad.
För att jag var 10min sen.
Kom igen..
Konstig kille.
Störd grej.
Han var trött
På mina dåliga ursäkter.
Jag behandlar honom dåligt.
Varför är det inte första gången
Jag hör detta?
Jag orkar inte mer nu.
Ha ett bra liv.
Det ska jag.
Nästa!
 
Har i alla fall haft världens mysigaste dag
Med mina finaste flickor.
Terese och Linn!
Löööööve
Yes.
Chokladbollssmet
Microkola
Gifflar
Cola
Det var gott.
Tjocka.
Film också
I min favoritkällare.
Sista gången innan vi åker.
Det kommer att bli ett bra år
I alla fall!
 
Nu ska jag ringa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0