6

Idag har jag gjort
I princip inget vettigt.
Klippte mig.
Det var dock nödvändigt.
Mitt hår är kort!
Jag var på stan.
Hängde med en stressad Johan.
Jag ska få en present.
Jag måste göra min present.
Sista passet på friskis.
Christophe och steppen. 
Finns det bättre träning?
Nej.
50kr kostade det.
Dyrt!
Soran på tv.
Han är bra och söt.
Helt okej.
Kul för ikväll.
Har hellre någon annan här.
 
Just nu kan du inte nå
det önskade numret
var vänlig försök igen
om en liten stund.
Fuck you. 
 
Imorgon ska jag upp tidigt.
Träffa Joanna
One final time before..
How wierd is that?!!
Tandläkaren också.
Jag vill inte ha skäll.
Jag borstar faktiskt tänderna.
Vilken tur! 
 
Jag vill prata i telefon.
Jag har kort hår.
Kortare än på länge. 
Nu ska jag sova.
Konstigare saker har hänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0