5

Jag borde vara stressad
Till tusen.
Varför är jag inte stressad?
Jag har inte kommit någonstans.
Det börjar bli jobbigt.
Jag är för lat.
Jag kommer inte att klara något.
Jag kommer att sova på Irland.
De kommer att hata mig.
Jag är för dryg.
Jag orkar inte mer.
 
Borde att glömma ringa
Vara typ samma sak som
Att inte tänka på mig
Alls.
?
 
Sa hejdå till Joanna idag.
Oslotjejen.
Vad ska jag göra utan min moshi?
Ska jag flytta till Norge i stället?

Tandis också.
Fina tänder har jag!
Sen gick jag till tandregleringen.
Jag har tandställning.
Så jag klagade på den.
Vill inte ha den mer.
Släng den!
Det sa han.
Så jag ska slänga den!
Eller spara den som ett minne.
Haha, usch.. 

Oiche mhaith.
Som det heter
På iriska.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0