16

Det finns tydligen folk
Som vill läsa min blogg.
Tycker att det är kul
Med ointressanta liv.
Vad har jag gjort idag?
Inget.
Jo, jag har städat
Och slängt massa saker.
Rensade min bokhylla
Eller det som fanns bakom böckerna
Många flaskor mindre att gömma
Och nu slänga.
Töntigt.

Tänkte efter förut.
Insåg att jag måste fixa
Massa saker
Innan jag åker.
Massa dyra saker.
Jag har egentligen inte råd.
Någon som har lite pengar
Som jag kan få?

Do this thing
This type of thing
Put a little money
In this type of thing


Alla borde sluta fråga om jag är
Eller ska på Lars.
Nej, och jag gråter över det.

Annars mår jag bra
Finfint.
Prima.
Börjar bli taggad på en bra kväll.
För den kommer att bli bra.
Jättebra.

Jag ska klippa av håret
Och byta färg
Tror jag.
Är trött på brunt.

Mamma har bakat
Så jag tänkte äta
Nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0