11

Tiden räknas ner 
Jag blir snart galen
På alla olika känslor.
De jag får när jag tänker
På det.
Jag åker snart.
Ska provpacka
Imorgon.
Se om det finnns en möjlighet
Att få med sig allt.
Jag behöver nog två väskor.

Mysig men lite sorglig kväll igår.
Nu får jag säga vi ses i stället.
Vi ses till Jul.
Hoppas jag.
Jag kommer sakna alla
De som jag knappt tycker om också.

Jag vill ha dig nu
Som jag hade dig förut.

Idag kommer att bli en så himla bra dag!
SALT-lunch
För det är bland
Det bästa jag vet!
Jaaaaaow
Träffa Joanna
För att hon är
Så himla bra
Sen är det te som gäller.
Eller var det öl?
Båda tydligen.

Därför är jag otroligt glad idag.
Enda problemet är
Vad ska jag ha på mig?

Jag blir nog lite sen.
Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0