10

Min lillasyster är störd.
Jag vet.
Det har redan konstaterats.  
Ett antal gånger.
Men det blir bara värre och värre.
Skönt att åka! 
 
Bara för att någon säger
"Jag hade tänkt att ringa dig!"
Så betyder det inte att han tänkte det. 
 
I'm fine but I hear those voices at night sometime.
 
Jag fick en chokladkaka förra veckan.
Nu är den slut..
Damn! 
 
Jag har inget träningskort längre.
På älskade friskis.
Konstig känsla.
Vad händer?
Jag tänkte ju träna.
Ingen funkis inget kort.
Kanske ska ta min kupong och vara dålig.
Träna lite på SATS istället.
Bara för att skratta åt dem.
SATStöntarna!
Mohaha.
Friskis i mitt hjärta.
 
The song maker says
It ain't so bad
The dream maker's gonna
Make you mad

 
Jösses.
Jag kommer att sakna alla. 
Så himla mycket.
 
Numer kan jag räkna dagarna.
På mina fingrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0